Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Ο Λεωνίδας, ο Γκουαρντιόλα και τα μπουζούκια




Ευθύς, χωρίς ίχνος διάθεσης για ελιγμούς. Ο Πάμπλο Γκαρσία έδωσε μία ακόμη συνέντευξη που θα συζητηθεί για την ευθύτητα που έχει στις απαντήσεις του, το τσαμπουκά που βγάζει και τις αρχές του που δεν τις εγκαταλείπει ούτε αν συνεργαστεί με τον Πεπ Γκουαρντιόλα.


Ρίχνει ευθέως τις βολές του για την εύνοια της διαιτησίας στον Ολυμπιακό, μιλά για τον Σαββίδη, αλλά και τη δική του αλά Λεωνίδα ετοιμότητα για να πάρει θέση βασικού. Διαβάστε αναλυτικά όσα είπε ο Ουρουγουανός:


Για το γεγονός ότι δίνει το παρών για πέμπτη φορά σε προετοιμασία του ΠΑΟΚ και το πώς νιώθει μετά τα όσα έγιναν τη περσινή σεζόν: "Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πάλι εδώ. Το ότι βρίσκομαι εδώ, είναι καλό για μένα, για την οικογένειά μου και για πολύ κόσμο. Είμαι εδώ για να δουλέψω πολύ σκληρά και να μη σκέφτομαι πολλά πράγματα".


Για το δίδαγμα όλη αυτής της ιστορίας που βίωσε πέρυσι: "Σίγουρα, από κάθε γεγονός μαθαίνεις κάτι. Αυτό πιστεύω. Όλο αυτό όμως έχει μείνει στο παρελθόν. Πρέπει να προχωρήσουμε, να κοιτάζουμε μπροστά, να συνεχίσω και να κάνω αυτό που ξέρω να κάνω".


Για τη δίψα του ΠΑΟΚ για τίτλους και το γεγονός ότι όλοι στην ομάδα μιλάνε ανοικτά γι' αυτό: "Η πραγματικότητα είναι αυτή. Στον ΠΑΟΚ λείπουν οι τίτλοι. Πιστεύω ότι γίνεται καλή δουλειά και προσωπικά θεωρώ πως η ομάδα θα παλέψει σκληρά για το τίτλο. Πιστεύω ότι δεν πρέπει ο κόσμος να τρελαίνεται, γιατί αυτό κάνει κακό. Εγώ στη καριέρα μου δεν έχω κερδίσει κανένα τίτλο. Πολλές φορές ήμουν πάνω στη κορυφή παλεύοντας, αλλά δεν κερδίζαμε τίποτα. Όταν βρισκόμουν στη Ρεάλ Μαδρίτης και παλεύαμε για τους τίτλους, κατάλαβα πως πρέπει πάντα να δίνεις το 100%, διότι αν δεν κατακτήσεις το τίτλο, αυτό θα μείνει στο κόσμο. Ο κόσμος θέλει να δει μια ομάδα να αγωνίζεται σκληρά, να παλεύει για τη νίκη, να έχει το πνεύμα του νικητή. Να έχει προσωπικότητα. Αν το έχουμε αυτό, τότε θα βρεθούμε κοντά στο να κατακτήσουμε έναν τίτλο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εγώ θέλω να παίζω έτσι ώστε ο κόσμος να φεύγει κάθε Κυριακή από το γήπεδο με χαρά".


Για τη συχνή αναφορά του στη λέξη σεβασμός και πώς ο ίδιος τον εννοεί: "Σεβασμός είναι κάτι που εμπεριέχει πολλά πράγματα. Εγώ σέβομαι τους πάντες και θέλω να με σέβονται. Σίγουρα οι καιροί έχουν αλλάξει. Εγώ είμαι άνθρωπος παλιάς σχολής. Με μαύρα παπούτσια, ψηλά τις κάλτσες και τάπες από αλουμίνιο. Τότε υπήρχε σεβασμός. Και τον Γκουαρντιόλα να έχω προπονητή, αν δε με σεβαστεί θα έχω πρόβλημα μαζί του. Εγώ δε πιστεύω ότι είμαι πάνω από κανέναν, δεν πιστεύω ότι είμαι καλύτερος από κανέναν. Ούτε όμως είμαι χειρότερος από κανέναν".



Για την πρόσφατη συνάντησή του με τον Ιβάν Σαββίδη, η οποία σφράγισε την επιστροφή του στην ομάδα: "Δεν μου αρέσει να μιλάω πολύ πάνω σ' αυτό το θέμα συγκεκριμένα. Εγώ συζήτησα μαζί του για όσα είχαν γίνει στο παρελθόν και μετά συζητήσαμε για κάποια προσωπικά θέματα. Πιστεύω ότι ο ιδιοκτήτης κάνει σημαντικά πράγματα. Δεν είναι εύκολο να βρεις ανθρώπους που θα επενδύσουν τα λεφτά τους στο ποδόσφαιρο όπως ο Σαββίδης. Το σημαντικό είναι να βρίσκεται κοντά στην ομάδα. Όχι μόνο για εμάς, αλλά και για το κόσμο του ΠΑΟΚ. Ο χρόνος θα μιλήσει".


Για τις συχνές αναφορές του στον Ολυμπιακό που φέτος θα είναι ο μεγάλος αντίπαλος του ΠΑΟΚ: "Δε θυμάμαι πολύ καλά τι έχω πει για τον Ολυμπιακό, αλλά όλοι βλέπουμε τι συμβαίνει μ' αυτή την ομάδα. Έχουν γίνει πολλά πράγματα και όλα συνεχίζουν να είναι τα ίδια. Δεν είναι λογικό μια ομάδα να κερδίζει για τόσα χρόνια τον τίτλο σε μια χώρα. Διαιτητές έχουν κάνει εγκλήματα, τους έχουν βγάλει για έξι μήνες έξω και μετά τους βλέπουμε να σφυρίζουν ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Έχουν υπάρξει παιχνίδια, που μας έχουν κλέψει στα μούτρα μας. Πολλά πράγματα θα μπορούσα να πω αλλά δεν θέλω να πω κάτι που θα με κάνει να μη παίξω ούτε καν σε αυτά τα παιχνίδια που μου μένουν να παίξω"


Για το γεγονός ότι πλέον στον ΠΑΟΚ υπάρχει διοίκηση που προσφέρει οικονομική σταθερότητα και αν πλέον λείπει κάτι: "Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλό ένα νέο αθλητικό κέντρο και έχω ακούσει ότι δουλεύουν πάνω σε αυτό. Ο παίκτης δεν θα πρέπει να στεναχωριέται. Θα πρέπει να σκέφτεται μόνο τη προπόνηση και τα παιχνίδια. Δεν θέλω να πω πολλά, γιατί δεν είναι η αρμοδιότητά του να μπω σε αυτά τα χωράφια".



Για την αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται: "Δουλεύω σκληρά και δουλεύω στο φουλ για να παίξω και να είμαι στην ενδεκάδα, όπως κάνω κάθε χρόνο. Γνωρίζω πως ήμουν έξω για πάρα πολύ καιρό. Πάνω σ' αυτό το θέμα, εγώ είμαι ένα συν για την ομάδα. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Δεν γνωρίζω αν θα παίξω λίγο, πολύ η καθόλου, αλλά σίγουρα θα είμαι όπως ο Λεωνίδας, με το δόρυ στο χέρι, περιμένοντας".


Για την μείωση της παρουσίας του κόσμου στο γήπεδο τα δύο τελευταία χρόνια και πώς αισθανόταν όταν αγωνιζόταν στην Τούμπα, χωρίς να είναι γεμάτη: "Πιστεύω ότι για να επιστρέψει ο κόσμος στο γήπεδο, είναι σημαντικό όλοι οι παίκτες να βγάζουμε προς τα έξω τη ψυχή μας, τη θέληση, την όρεξη και την καλή μας διάθεση. Πρέπει ο κόσμος να αισθάνεται πως υπάρχει αυτό. Βέβαια, ξέρουμε ότι υπάρχει μια δύσκολη οικονομική περίοδος στην Ελλάδα και για πολλούς λόγους ο κόσμος ίσως δεν μπορεί να είναι δίπλα στην ομάδα. Όσοι όμως μπορούν, θα πρέπει να μας δίνουν δύναμη και να παίρνουν από εμάς τον ενθουσιασμό που πρέπει να υπάρχει".


Για το πιο περίεργο πράγμα που του έχουν ζητήσει οι φίλοι του ΠΑΟΚ και αν είναι αλήθεια ότι υπήρξαν ζευγάρια που του ζήτησαν να τα παντρέψει: "Ναι. είναι αλήθεια. Και είναι πολλά αυτά που μου έχουν ζητήσει, αλλά δε πρέπει να τα μάθει η γυναίκα μου (γέλια). Ήταν ένα παιδί που έχει κάνει τατουάζ το πρόσωπό μου. Όντως, μου ζήτησε να τον παντρέψω, αλλά την ημέρα του γάμου τους δεν θα ήμουν εδώ, έφυγα για Ουρουγουάη. Ξέρετε και εσείς και ξέρει όλος ο κόσμος πως δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσει η δημοσιότητα. Έξι χρόνια στην Ελλάδα δεν έχω πάει ακόμα στα μπουζούκια. Θα ήθελα πολύ όταν τελειώσω τη καριέρα μου να πάρω τη γυναίκα μου και να πάμε στα μπουζούκια, να δούμε και εμείς τι είναι αυτό που όλος ο κόσμος μιλάει γι' αυτό".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog