Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Παίκτης-προπονητής ο Γκιγκς!

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Παίκτης – προπονητής ο Γκιγκς | onsports.gr

Ο Ράιαν Γκιγκς θα έχει διπλό ρόλο στη φετινή Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αφού πέρα από ποδοσφαιριστής της ομάδας θα είναι και μέλος του τεχνικού τιμ.


Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ανακοίνωσε ότι ο Ράιαν Γκιγκς την ερχόμενη σεζόν θα έχει διπλό ρόλο στην ομάδα, αναλαμβάνοντας πέρα από τα γνωστά ποδοσφαιρικά του καθήκοντα και αυτά του μέλους του τεχνικού τιμ στο πλευρό του Ντέιβιντ Μόγες.

Ο Ουαλός μέσος, που το Νοέμβριο κλείνει τα 40, αναμένεται το επόμενο καλοκαίρι να αποκτήσει δίπλωμα προπονητή (UEFA Pro).

«Είμαι ενθουσιασμένος που ο Ράιαν αποδέχτηκε την πρόσκληση να γίνει παίκτες-προπονητής. Η πορεία του και η ικανότητά του να προσαρμόζεται στο παιχνίδι εδώ και χρόνια τού δίνει μία διαφορετική οπτική στο μοντέρνο ποδόσφαιρο. Η καριέρα του αποτελεί παράδειγμα για κάθε νέο παίκτη και είμαι βέβαιος πως από αυτή τη συνεργασία θα είναι κερδισμένος τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι παίκτες μας», δήλωσε ο Ντέιβιντ Μόγες.

«Αποτελεί προνόμιο για μένα να έχω το ρόλο του παίκτη-προπονητή. Ελπίζω να προσφέρω με την εμπειρία μου, καθώς είμαι για τόσα χρόνια μέλος της οικογένειας της Μαν. Γιουνάιτεντ. Δεν αποτελεί μυστικό ότι ακολουθώ μαθήματα προπονητικής και αυτό είναι το πρώτο βήμα για τη μελλοντική μου καριέρα. Ανυπομονώ να δουλέψω δίπλα στον Ντέιβιντ Μόγες και την ομάδα», τόνισε ο Γκιγκς, που είναι μέλος της Γιουνάιτεντ από το 1987.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog