Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Φιγκερόα: «Θα σκεφτούμε το ντέρμπι όταν πρέπει»

«Θα σκεφτούμε το ντέρμπι όταν πρέπει»



Ο Λουτσιάνο Φιγκερόα μίλησε για τη γέννηση του γιου του και τόνισε ότι περιμένει να σκοράρει στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ωστόσο η προσοχή όλων πρέπει να βρίσκεται στην παρούσα φάση στα ματς που προηγούνται.

Ο Φιγκερόα έδωσε το παρών στην μπουτίκ του Παναθηναϊκού, όπου μοίρασε αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με τους μικρούς και μεγάλους φίλους της ομάδας.


Αρχικά, ο Αργεντινός μίλησε για τη γέννηση του γιου του: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος, όλα πήγαν καλά, δεν υπήρξαν προβλήματα και η αλήθεια είναι ότι είμαι χαρούμενος για το τρίτο παιδί μου. Είμαι χαρούμενος για την οικογένειά μου, αλλά είναι δύσκολο σε αυτές τις στιγμές να αναγκάζεσαι να είσαι μακριά. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα».

Όσον αφορά το αν επιθυμεί να σκοράρει στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και να αφιερώσει το γκολ στο γιο του, είπε: «Φυσικά θα επιθυμούσα να σκοράρω, όπως και σε όλα τα ματς που παίζουμε. Είναι ένα παιχνίδι ιδιαίτερο για τους παίκτες και τον κόσμο και το περιμένουν όλοι με ανυπομονησία, αλλά πρώτα υπάρχουν άλλοι αγώνες και δεν θέλω να σκέφτομαι από τώρα το ντέρμπι. Είναι δύσκολα ματς αυτά που προηγούνται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog